Veelgestelde vragen

Hieronder zie je de meest bekeken vragen over onze abonnementen.

Heb je een vraag, dan kun je ons altijd bellen. Kijk ook even of het antwoord misschien hieronder staat. 

 

Wat is de looptijd van mijn abonnement?

Je sluit een abonnement af voor 1 jaar. Het abonnement wordt automatisch met een jaar verlengd, tenzij je een maand van tevoren opzegt. 

Na het eerste jaar is het abonnement maandelijks opzegbaar. 

Nee, dat is niet mogelijk vanwege de tweefactorauthenticatie.

Het is mogelijk het account over te zetten en mee te nemen naar je nieuwe werkgever. Hiervoor kan je het beste een mail sturen naar helpdesk@verefi.nl. Als je hierin je oude mailadres en je nieuwe mailadres plaatst en aangeeft naar wie de factuur moet worden gestuurd, regelen wij dit voor je. 

Wil je toch liever een ander abonnement? Stuur dan een mail naar helpdesk@verefi.nl

 

Je kan deze wijziging doorgeven aan helpdesk@verefi.nl

 

Ja, dat kan. Stuur hiervoor een mail aan helpdesk@verefi.nl met daarin ook het mailadres van je vervanger.

Ben je student bij CS Opleidingen? 3 weken voor aanvang opleiding ontvang je jouw inlog gegevens. Heb je deze niet ontvangen? Controleer je spam folder. En anders kun je via de VeReFi pagina een wachtwoord reset aanvragen op basis van het e-mail adres waarmee je je hebt ingeschreven voor de opleiding.

Heb je een nieuw abonnement afgesloten? Binnen 24 uur wordt jouw account geactiveerd en krijg je de inloggegevens per mail toegestuurd.

Probeer je in te loggen met je e-mailadres? Gebruik in plaats daarvan bij voorkeur je gebruikersnaam.

Heb je je opleiding langer dan 6 weken geleden afgesloten? Dan klopt het dat je niet kan inloggen. De VeReFi-accounts voor studenten van CS Opleidingen worden automatisch 6 weken na de laatste dag van de opleiding gesloten. Als je weer toegang wilt krijgen zul je een nieuw abonnement moeten afsluiten. 

Het betalen van je abonnement gaat via automatische incasso. Wil je dat liever niet? Stuur dan een mail naar finance@verefi.nl. We denken graag met je mee.

Iedere abonnee krijgt een eigen inlog. Daarom adviseren we om één abonnement voor één persoon per keer te bestellen.

Wil je voor meer dan 5 personen binnen jouw organisatie een abonnement afsluiten? Stuur dan een mail naar info@verefi.nl, we doen graag een passend aanbod.