Je sluit een abonnement af voor 1 jaar. Het abonnement wordt automatisch met een jaar verlengd, tenzij je een maand van tevoren opzegt.
Heb je een vraag, dan kun je ons altijd bellen. Kijk ook even of het antwoord misschien hieronder staat.
Wat is de looptijd van mijn abonnement?
Is mijn abonnement maandelijks opzegbaar?
Na het eerste jaar is het abonnement maandelijks opzegbaar.
Kan ik mijn abonnement delen met mijn collega's?
Nee, dat is niet mogelijk vanwege de tweefactorauthenticatie.
Kan ik mijn abonnement meenemen naar mijn nieuwe werkgever?
Het is mogelijk het account over te zetten en mee te nemen naar je nieuwe werkgever. Hiervoor kan je het beste een mail sturen naar helpdesk@verefi.nl. Als je hierin je oude mailadres en je nieuwe mailadres plaatst en aangeeft naar wie de factuur moet worden gestuurd, regelen wij dit voor je.
Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen?
Wil je toch liever een ander abonnement? Stuur dan een mail naar helpdesk@verefi.nl
Mijn mailadres is veranderd. Wat nu?
Je kan deze wijziging doorgeven aan helpdesk@verefi.nl
Ik verander van werkgever. Kan ik mijn abonnement overdragen aan mijn vervanger?
Ja, dat kan. Stuur hiervoor een mail aan helpdesk@verefi.nl met daarin ook het mailadres van je vervanger.
Ik heb nog geen inloggegevens ontvangen, wat nu?
Ben je student bij CS Opleidingen? Eén week voor aanvang opleiding ontvang je jouw inlog gegevens. Heb je deze niet ontvangen? Controleer je spam folder. En anders kun je via de VeReFi pagina een wachtwoord reset aanvragen op basis van het e-mail adres waarmee je je hebt ingeschreven voor de opleiding.
Heb je een nieuw abonnement afgesloten? Binnen 24 uur wordt jouw account geactiveerd en krijg je de inloggegevens per mail toegestuurd.
Probeer je in te loggen met je e-mailadres? Gebruik in plaats daarvan bij voorkeur je gebruikersnaam.
Heb je je opleiding bij CS Opleidingen langer dan 6 weken geleden afgerond? Dan klopt het dat je niet kan inloggen. De VeReFi-accounts voor studenten van CS Opleidingen worden automatisch 6 weken na de laatste dag van de opleiding gesloten. Als je weer toegang wilt krijgen zal je een nieuw abonnement moeten afsluiten.
Ben ik verplicht om mijn abonnement via automatische incasso te betalen?
Het betalen van je abonnement gaat via automatische incasso. Wil je dat liever niet? Stuur dan een mail naar finance@verefi.nl. We denken graag met je mee.
Kan ik abonnementen voor meerdere personen in één keer bestelllen?
Iedere abonnee krijgt een eigen inlog. Daarom adviseren we om één abonnement voor één persoon per keer te bestellen.
Wil je voor meer dan 5 personen binnen jouw organisatie een abonnement afsluiten? Stuur dan een mail naar info@verefi.nl, we doen graag een passend aanbod.
Is de korting op het CS Opleidingen Congres en/of de masterclasses overdraagbaar?
Het VeReFi Plus abonnement biedt 50% korting op toegang tot het CS Opleidingen Congres. Het VeReFi Premium abonnement biedt 10% korting op Masterclasses van CS Opleidingen en 75% korting op toegang tot het CS Opleidingen Congres.
Deze kortingen zijn persoonsgebonden en niet overdraagbaar aan een collega of anderen.
Ik heb een abonnement aangeschaft, wanneer krijg ik toegang?
We doen ons uiterste best jouw account zo snel mogelijk te activeren. Dit kan op dit moment tot drie werkdagen duren. We zijn druk bezig om dit in de toekomst te versnellen. De datum waarop jouw account geactiveerd wordt, houden we aan als startdatum voor jouw abonnement. Zo betaal je pas, wanneer je ook daadwerkelijk gebruik kunt maken van jouw VeReFi-account.