Veelgestelde vragen

Hieronder zie je de meest bekeken vragen over onze abonnementen.

Heb je een vraag, dan kun je ons altijd bellen. Kijk ook even of het antwoord misschien hieronder staat. 

 

Mijn tweeledige vereficatie werkt niet, wat nu?

Lukt het niet om tweeledige verificatie in te stellen? Of krijg je geen code in jouw authenticator app te zien? We helpen je graag.

In deze handleiding zie je:

  • Hoe je tweeledige verificatie kan instellen,
  • Welke authenticator-app je kan downloaden,
  • Hoe je, na instellen, opnieuw kan inloggen met behulp van de authenticator app.

Kom je er niet uit met bovenstaande handleiding? Stuur ons een e-mail op helpdesk@verefi.nl. We kunnen jouw tweeledige verificatie resetten, zodat je opnieuw kunt koppelen met jouw authenticator-app.

Een VeReFi abonnement is persoonsgebonden. Tevens maakt het kennisplatform bij inloggen gebruik van tweefactorauthenticatie. Het is daardoor niet mogelijk om inloggegevens te delen met collega's.

Wil je voor meer dan 5 personen binnen jouw organisatie een abonnement? Stuur dan een mail naar info@verefi.nl, we doen graag een passend aanbod.

Heb je een nieuw abonnement afgesloten? Binnen 24 uur krijg je de inloggegevens per mail toegestuurd. Deze mail kan in de ongewenste mail terecht komen.

Ben je student bij CS Opleidingen? Eén week voor aanvang opleiding ontvang je jouw inlog gegevens. Heb je deze niet ontvangen? Controleer je spam folder.

 

Via de inlogpagina kan je een wachtwoord reset aanvragen. De mail met wachtwoord reset-link kan in jouw ongewenste mail komen.

Heb je een opleiding bij CS Opleidingen gevolgd? Dan heb je gedurende je opleiding en tot 6 weken na afronding daarvan toegang tot de voordelen van VeReFi Premium. Wil je daarna toegang behouden? Sluit dan een abonnement af. 

Je sluit een abonnement af voor 1 jaar. Het abonnement wordt automatisch met een jaar verlengd. Na het eerste jaar is het abonnement maandelijks opzegbaar.

Het is mogelijk het account over te zetten en mee te nemen naar je nieuwe werkgever. Hiervoor kan je het beste een mail sturen naar helpdesk@verefi.nl. Als je hierin je oude mailadres en je nieuwe mailadres plaatst en aangeeft naar wie de factuur moet worden gestuurd, regelen wij dit voor je. 

Wil je toch liever een ander abonnement? Stuur dan een mail naar helpdesk@verefi.nl

 

Je kan deze wijziging doorgeven aan helpdesk@verefi.nl

 

Ja, dat kan. Stuur hiervoor een mail aan helpdesk@verefi.nl met daarin ook het mailadres van je vervanger.

Het betalen van je abonnement gaat via automatische incasso. Wil je dat liever niet? Stuur dan een mail naar finance@verefi.nl. We denken graag met je mee.

Iedere abonnee krijgt een eigen inlog. Daarom adviseren we om één abonnement voor één persoon per keer te bestellen.

Wil je voor meer dan 5 personen binnen jouw organisatie een abonnement afsluiten? Stuur dan een mail naar info@verefi.nl, we doen graag een passend aanbod.

Deze kortingen zijn persoonsgebonden en niet overdraagbaar aan een collega of anderen.

Het VeReFi Plus abonnement biedt 50% korting op toegang tot het CS Opleidingen Congres. 

Het VeReFi Premium abonnement biedt 10% korting op Masterclasses van CS Opleidingen én 75% korting op toegang tot het CS Opleidingen Congres. 

 

We doen ons uiterste best jouw account zo snel mogelijk te activeren. Dit kan op dit moment tot drie werkdagen duren. We zijn druk bezig om dit in de toekomst te versnellen. De datum waarop jouw account geactiveerd wordt, houden we aan als startdatum voor jouw abonnement. Zo betaal je pas, wanneer je ook daadwerkelijk gebruik kunt maken van jouw VeReFi-account.